Verslagzoeker help

Verfijn uw zoekopdracht
Terug naar zoekresultaten

Automatisering

Humanitas Registratie Systeem voorbereid

Humanitas had behoefte aan een systeem waarin gegevens van alle vrijwilligers, projecten en activiteiten centraal kunnen worden vastgelegd en geraadpleegd. Dit systeem dient ook als bron voor rapportages, verantwoording aan opdrachtgevers en relatiebeheer. In 2011 zijn voorbereidingen getroffen voor de lancering van dit Humanitas Registratiesysteem (HRS) in het voorjaar van 2012.

HRS komt in de plaats van de bestaande systemen. Tot nu toe werden de gegevens van vrijwilligers bijvoorbeeld geregistreerd in vier administraties: van de coördinator, de afdelingssecretaris, het districtskantoor en het landelijk bureau. Eén keer registreren en mutaties één keer verwerken, scheelt veel dubbel werk en is minder foutgevoelig. Met de komst van HRS kunnen afdelingen nu veel gemakkelijker gegevens leveren voor rapportages als het jaarverslag.


Toegevoegd aan Mijn verslag voeg toe aan Mijn verslag

Pagina opties

Mijn verslag

0 artikelen in Mijn verslag